Charitativní projekt O Kapku lepší hokej měl v letošním roce své druhé pokračování. Po obrovské podpoře všech hokejových týmů a médií přišly následně na řadu DMS zprávy, aukce a další akce, které měly pro Nadační fond Kapka naděje vygenerovat co nejvyšší sumu. Ta bude následně distribuována do nemocnic po celé České republice, kde se věnují léčení dětí s poruchami krvetvorby a dalšími onkologickými onemocněními.
A jak to letos všechno nakonec dopadlo?
Jedním slovem - báječně! Vybralo se totiž famózních 872 396 korun! Tímto je třeba poděkovat všem, kteří se jakkoliv zapojili a pomohli tak k dosažení této nádherné částky.
Celková suma získaná pro Nadační fond Kapka naděje se skládala hned z několika dílčích událostí. Třemi stěžejními se staly charitativní aukce:
- aukce dresů významných hráčů Tipsport extraligy a Chance ligy – 287 050 korun
- aukce oranžových dresů týmu Rytíři Kladno – 206 764 korun
- aukce jedinečného setu karet OFS Classic a dresů národního týmu – 134 909 korun
Ve prospěch NF Kapka naděje následně přispěli také:
- Ondřej „Lelek“ Kvarda uspořádal charitativní stream – 62 406 korun
- HC Frýdek-Místek udělal sbírku hráčů a funkcionářů – 31 000 korun
- Partneři HC Kometa Brno vybrali do pokladničky NF – 16 967 korun
V neposlední řadě měli fanoušci možnost zasílat příspěvky přímo nadačnímu fondu Kapka naděje:
- DMS a přímé platby na účet Nadačního fondu Kapka naděje – 127 860 korun
- Prodej oranžových stužek v eshopu NF Kapka naděje – 5 440 korun
„Vybraná částka je neuvěřitelná, velmi nás naplňuje zjištění, že v nelehké době pandemie se fandové hokeje dokáží spojit a společně pomoci druhým v tak nevídané míře. Velké poděkování patří všem zapojeným týmům, České televizi, O2 TV, ale především společnosti BPA sport marketing, která projekt koordinovala,“ říká ředitel Nadačního fondu Kapka naděje Jan Fischer.
„Mně nezbývá než opět, ale zcela po zásluze poděkovat klubům a všem
zapojeným subjektům, médiím a především fanouškům. Radost nám udělali
hráči, kluboví funkcionáři či televizní redaktoři. Všichni brali podporu
zcela přirozeně a sami vymýšleli, kam všude mohou dostat oranžovou
barvu, aby tak na problematiku boje s onkologickými onemocněními u dětí
co nejvíce upoutali pozornost. Celková částka nás upřímně dojala,
protože v této nelehké době zcela předčila naše očekávání. Jsme
stoprocentně přesvědčení, že s ní NF Kapka naděje naloží, jak nejlépe
může,“ dodává vedoucí hokejového oddělení BPA sport marketing Petr
Nitsche.